• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Dane ubezpieczającego

          Umożliwi nam szybki kontakt z Tobą w razie pytań

          Adres korespondecyjny

          Informacje o ubezpieczeniu

          Wiadomość

          Wnioskuję o odpowiedź:

          Załącznik (opcjonalne)

          Koperta

          Twoje zgłoszenie zostało przyjęte

          Dokładnie sprawdzamy wszystkie szczegóły, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie.
          Prosimy o cierpliwość.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            Szkody katastroficzne ubezpieczenie

            Szkody masowe i katastroficzne

            W związku z wystąpieniem szkód masowych, możesz przystąpić do naprawy mienia bez oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy, jeśli jest to konieczne dla zabezpieczenia mienia przed powiększaniem się strat.

            Zgłoś szkodę

            Zgłoszenie szkody na skutek powodzi – jak działać?

            • Przez stronę internetową zgłoszenie.compensa.pl – to najszybsza ścieżka!
            • Poprzez infolinię: 22 501 61 00 – pomimo zwiększenia obsady infolinii w tym przypadku czas może być wydłużony – dzwoni do nas wielu poszkodowanych!
            • W jednym z mobilnych punktów do zgłaszania szkód, które pojawią się na zalanych terenach, jak tylko otrzymają pozwolenia na wjazd. Punkty będą oznaczone logo Compensy.

            Pamiętaj o ważnych krokach!

            • Jak już będziesz mógł/ mogła wejść na zalaną powierzchnię zabezpiecz mienie na wypadek dalszego zniszczenia!
            • Pamiętaj o sfotografowaniu uszkodzeń – wystarczą zdjęcia telefonem komórkowym!
            • Posprzątaj teren i odłóż uszkodzone przedmioty w jedno miejsce i, o ile to możliwe, nie wyrzucaj ich przed oględzinami.

            W Compensie uruchomiliśmy szereg uproszczeń w procesach likwidacji szkód!
            Pamiętaj, że jeśli potrzebujesz szybkiej zaliczki na poczet odszkodowania możesz o to wnioskować przy zgłoszeniu szkody. Zaliczki będziemy wypłacać tak szybko jak to tylko możliwe!

            Zobacz także – Jakie błędy popełniamy podczas zgłaszania szkody?

            Zgłoś szkodę

            W celu szybkiego i sprawnego zgłoszenia szkody, kliknij „Zgłoś szkodę”, a następnie wypełnij formularz.

            Jak reagować w przypadku szkody?

            Jak reagować w przypadku szkody?

            1

            Zrób zdjęcia

            Wykonaj dokumentację fotograficzną szkody przed podjęciem jakichkolwiek, niezbędnych, działań.

            2

            Poczekaj na likwidatora

            Pozostaw do okazania likwidatorowi usunięte (jeśli było to absolutnie niezbędne), uszkodzone przedmioty szkody (np. wypaczone pod wpływem wody drzwi, zdjęta klepka, która zaczynała pleśnieć).

            3

            Zbieraj rachunki

            Zbieraj rachunki i faktury za robociznę i ewentualnie wymienione przedmioty (np. zdjęcie pleśniejącej klepki) – prace absolutnie konieczne.

            Pamiętaj!

            Pamiętaj o udokumentowaniu wartości szkody. Wykonaj dokumentację zdjęciowej obrazującą zakres zniszczeń.

            Zasady postępowania w podziale na przyczynę powstania szkody.

            Huragan

            1. Wykonaj zdjęcia, zabezpiecz mienie przed dalszymi szkodami.
            2. Napraw, ale pozostaw uszkodzone elementy do ewentualnych oględzin.

            Zalanie

            Podejmij działania w celu nie dopuszczenia do powiększenia się szkody (usuwanie wody, suszenie, wietrzenie itp.).

            Przepięcia

            1. W małych szkodach, przekaż sprzęt do serwisu z prośbą o opinię nt. przyczyny, zakres uszkodzeń i koszt naprawy,
            2. W większych szkodach, o sposobie postępowania będzie decydował likwidator.

            Uszkodzenia szyb

            W przypadku zgłoszenia gradobicia (np. okna połaciowe):

            1. Wykonaj dokumentację zdjęciową.
            2. Napraw szkodę.
            3. Przedłóż rachunki za naprawę.

            Zlikwiduj szkodę sam

            Zlikwiduj szkodę sam

            1

            Link do aplikacji mobilnej

            Po uzyskaniu Twojej zgody, otrzymasz dwa SMS-y – jeden z danymi likwidatora prowadzącego Twojej sprawy i drugi z linkiem do aplikacji mobilnej (ważny 48 h).

            2

            Wypełnij zgłoszenie

            Zaakceptuj regulamin, odpowiedz na pytania w aplikacji i załącz wymagane dokumenty (numer konta, dokumentacja medyczna, zdjęcia uszkodzonego mienia). Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami.

            3

            Poczekaj na decyzję

            Po przejściu procesu samolikwidacji otrzymasz SMS z linkiem, pod którym znajdziesz kwotę świadczenia/odszkodowania. O finalnej decyzji poinformujemy Cię w ciągu 3 dni roboczych.

            Zgłoszenie szkody

            Pracujemy pełną parą, jednak ogromna liczba szkód związanych z niedawną powodzią, wydłuża czas oczekiwania na działania związane z likwidacją szkody.

            Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large