„Compensa. Żadnych ale.” – ubezpieczyciel z nową kampanią reklamową w radiu i telewizji
Trwa kampania reklamowa towarzystwa ubezpieczeń Compensa. W radiu i telewizji emitowane są spoty podkreślające ofertę firmy w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie.
Pierwszy, telewizyjny etap kampanii rozpoczął się 10 października 2016 r. i potrwa do końca listopada. Drugą częścią prowadzonych działań jest 2-tygodniowa, uruchomiona 1 listopada 2016 r. emisja reklamy w radiu. Na potrzeby kampanii przygotowany został spot „Compensa. Żadnych ale.” – tym hasłem ubezpieczyciel zwraca uwagę odbiorców na wymówki, które towarzyszą nam na co dzień i którymi usprawiedliwiany jest również brak ubezpieczenia. Każda z wymówek została przedstawiona jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku. Compensa zachęca, aby porzucić wymówki i zdecydować się na zakup ubezpieczenia.
– Spot jest zarówno reklamą wizerunkową, jak i produktową, bo pojawiają się w nim wszystkie oferowane przez Compensę ubezpieczenia, m.in. komunikacyjne, mieszkaniowe czy na życie. Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Z jednej strony pokazujemy, że oferta naszych produktów jest kompleksowa, z drugiej natomiast podkreślamy, że ubezpieczenia znajdują zastosowanie w naprawdę wielu codziennych sytuacjach i każda osoba może z nich skorzystać – mówi Karolina Szczepaniak Dyrektor Biura Marketingu i PR z Compensy.
Spoty telewizyjne emitowane są w TV Polsat i w stacjach tematycznych Grupy Polsat. Radiowa odsłona kampanii realizowana jest w grupie RMF oraz Eurozet, co oznacza obecność w łącznie ok.120 rozgłośniach.
Za przygotowanie spotu odpowiada agencja S4 z Krakowa, która odpowiedzialna była także za planowanie i zakup mediów radiowych. Kampania w telewizji została przygotowana przez Polsat Media.
Spot reklamowy ubezpieczyciela został również udostępniony w serwisie YouTube oraz na firmowej stroni internetowej:
Zgłoszenie szkody
Pracujemy pełną parą, jednak ogromna liczba szkód związanych z niedawną powodzią, wydłuża czas oczekiwania na działania związane z likwidacją szkody.
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.