• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Dane ubezpieczającego

          Umożliwi nam szybki kontakt z Tobą w razie pytań

          Adres korespondecyjny

          Informacje o ubezpieczeniu

          Wiadomość

          Wnioskuję o odpowiedź:

          Załącznik (opcjonalne)

          Koperta

          Twoje zgłoszenie zostało przyjęte

          Dokładnie sprawdzamy wszystkie szczegóły, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie.
          Prosimy o cierpliwość.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            Domowe assistance to nie tylko pomoc hydraulika (5 przykładów)

            • Domowe assistance to najczęściej dodawana usługa do ubezpieczenia domu czy mieszkania – według towarzystwa ubezpieczeń Compensa jest włączana do niemal każdej polisy.
            • Tę usługę kojarzy się przede wszystkim ze wsparciem hydraulika, elektryka czy ślusarza, ale oferowana w ramach ubezpieczenia pomoc jest o wiele bardziej zróżnicowana.
            • Właściciele nieruchomości mogą liczyć na wsparcie także w takich sytuacjach jak opieka nad zwierzętami, przewóz i dozór nad mieniem, zakup biletów na koncert czy awaria pralki.

             

            Usługi assistance należą do najpopularniejszych rozszerzeń ubezpieczenia nieruchomości – domu czy mieszkania. Ze sprzedażowych danych towarzystwa ubezpieczeń Compensa wynika, że niemal 100% kupowanych polis zawiera tzw. klauzulę home assistance.

            Nie tylko obserwujemy, że domowe assistance jest w zdecydowanej większości przypadków włączane do zakresu ochrony nieruchomości, ale również widzimy, że nie jest ono traktowane jak „martwy zapis”. Nasi klienci coraz bardziej świadomie kupują ubezpieczenia, co jednocześnie oznacza, że częściej niż jeszcze kilka lat temu wiedzą, kiedy mogą z niego skorzystać. I robią to. Największa liczba interwencji fachowców dotyczy awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych, ale warto pamiętać, że katalog usług assistance jest znacznie szerszy – mówi Andrzej Paduszyński, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych Compensa TU SA Vienna Insurance Group.

             

            W ramach domowego assistance ubezpieczyciel zapewnia swojemu klientowi organizację i pokrycie kosztów pomocy w określonych sytuacjach. Zakres wsparcia obejmuje oczywiście awarie, o których zazwyczaj w pierwszej kolejności myśli się w kontekście assistance – cieknący kran, uszkodzony zamek w drzwiach czy brak prądu.

             

            Poniżej 5 przykładów mniej oczywistych sytuacji, które objęte są pomocą w ramach ubezpieczenia.

             

            ·        Awaria sprzętu RTV/AGD po okresie gwarancji

            Nie jest tajemnicą, że urządzenia „lubią” psuć się tuż po zakończeniu okresu gwarancji. Mając assistance właściciel sprzętu RTV/AGD (m.in. kuchenek gazowych czy elektrycznych, lodówek, pralek, telewizorów czy zestawów Hi-Fi) może zgłosić uniemożliwiającą korzystanie ze sprzętu awarię, gdy ochrona producenta wygasła. Polisa zapewnia organizację i pokrycie kosztów dojazdu specjalisty oraz robocizny.

             

            ·         Opieka nad mieniem po szkodzie

            Assistance może być także przydatne po takiej szkodzie, jak np. pożar czy zalanie. Gdy po tego typu zdarzeniu nieruchomość nie nadaje się do dalszego zamieszkiwania, ubezpieczyciel zapewni organizację i pokrycie kosztów transportu rzeczy ubezpieczonej osoby do najbliższej przechowalni mebli czy magazynu, a także zabezpieczy przechowanie go np. na czas remontu.

             

            ·         Transport do hotelu lub najbliższych

            Towarzystwo ubezpieczeń może także wziąć na siebie organizację i pokrycie kosztów transportu ubezpieczonego z nieruchomości, gdy nie nadaje się ona do zamieszkania. Celem podróży może być najbliższy hotel lub adres osoby prywatnej, która mieszka na terenie Polski.  W zależności od ubezpieczyciela zasady pokrycia kosztów mogą być różne. Dla przykładu: w Compensie pokrywane są koszty odpowiadające cenie biletu kolejowego pierwszej klasy, autobusowego lub lotniczego, jeżeli podróż dwoma pierwszymi środkami lokomocji okaże się dłuższa niż 8 godzin.

             

            ·         Usługi Concierge

            Ta kategoria usług polega na pomocy w przeprowadzaniu niektórych codziennych czynności. Co to oznacza w praktyce? Ubezpieczyciel w imieniu swojego klienta zarezerwuje, zakupi i dostarczy pod wskazany adres bilety na imprezę sportową czy kulturalną, a także zakupy, kwiaty lub prezenty. Może również na życzenie klienta dokonać rezerwacji pokoju w hotelu, biletów na podróż czy stolika w restauracji. Zorganizuje również opiekę do dzieci oraz usługi związane z serwisowaniem  samochodu, jak np. mycie, konserwacja, naprawa czy niezbędne przeglądy.

             

            ·         Opieka nad psami i kotami

            W ramach tej usługi ubezpieczyciel zapewnia opiekę nad zwierzętami (w domu lub mieszkaniu), gdy ich właściciel nie będzie mógł się nimi zająć, ponieważ nagle zachoruje i w związku z tym trafi do szpitala.

             

            Założenie stojące za ubezpieczeniem assistance jest takie: świadczone w ramach polisy usługi mają ułatwić właścicielowi aktywności związane z posiadaniem i użytkowaniem nieruchomości, a także być wsparciem w tzw. czynnościach dnia codziennego. Warto pamiętać, że oprócz pracy fachowców assistance zapewnia pomoc w szeregu innych spraw, które na pewno mogą przysporzyć problemów, gdy załatwia się je na własną rękę – tłumaczy Andrzej Paduszyński.

            Zgłoszenie szkody

            Pracujemy pełną parą, jednak ogromna liczba szkód związanych z niedawną powodzią, wydłuża czas oczekiwania na działania związane z likwidacją szkody.

            Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large