• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Dane ubezpieczającego

          Umożliwi nam szybki kontakt z Tobą w razie pytań

          Adres korespondecyjny

          Informacje o ubezpieczeniu

          Wiadomość

          Wnioskuję o odpowiedź:

          Załącznik (opcjonalne)

          Koperta

          Twoje zgłoszenie zostało przyjęte

          Dokładnie sprawdzamy wszystkie szczegóły, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie.
          Prosimy o cierpliwość.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            wróć


            Bezpieczna Autostrada: Ponad 10 tys. przeszkolonych osób w kampanii społecznej Compensy i Centrum BRD

            • Zakończyła się seria letnich eventów edukacyjnych prowadzonych w ramach kampanii Bezpieczna Autostrada.
            • Celem 21 spotkań z kierowcami było szerzenie wiedzy na temat prawidłowego poruszania się po autostradach oraz zasad udzielania pierwszej pomocy.
            • Kampania organizowana przez Compensę i Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Łodzi (CBRD) będzie trwała do końcu roku.

            Od długiego weekendu majowego do ostatniego dnia wakacji szkolnych organizatorzy Bezpiecznej Autostrady odbyli 21 spotkań z kierowcami w strefach bezpieczeństwa specjalnie zbudowanych na tę okazję na autostradach A1, A2 i A4. W wydarzeniach trwających łącznie 180 godzin wzięło udział blisko 10 tys. osób, w tym ponad 2 tys. dzieci. Rozdano im 30 tys. materiałów edukacyjnych. Dzieci otrzymały też ok. 7,5 tys. odblasków.

            Chcieliśmy prowadzić akcję na szeroką skalę i to nam się bez wątpienia udało. Liczymy, że efektem naszego działania będzie poprawa bezpieczeństwa na polskich autostradach, bo obecna sytuacja jest po prostu zła. Kierowcy często nie znają lub nie chcą stosować się do podstawowych zasad jazdy po tego rodzaju drogach. Jeżdżą za szybko, nie zachowują bezpiecznej odległości, nieumiejętnie korzystają z prawego i lewego pasa, nieprawidłowo włączają się do ruchu… Lista jest długa, co prowadzi do wniosku, że systematyczna praca nad „autostradową świadomością” ma sens – mówi Karolina Tworzydło, dyrektor Biura Marketingu i PR z Compensy.

            Potwierdzają to dane. Z szacunków CBRD w Łodzi wynika, że nawet 80% kierowców ma problem ze znajomością zasad jazdy po autostradach. A NIK ocenia, że liczba wypadków na każdy 1 tys. kilometrów dróg szybkiego ruchu jest aż 5-krotnie większa niż na drogach innych rodzajów.

            Przypominaliśmy o tym kierowcom i mamy nadzieję, że te informacje wpłyną na styl ich jazdy. Oprócz tego skupialiśmy się na kwestii ratownictwa medycznego. Uczulaliśmy użytkowników dróg na konieczność sprawnego tworzenia korytarzy życia, a także prowadziliśmy szkolenia z pierwszej pomocy. I muszę powiedzieć, że ta część naszych aktywności cieszyła się wyjątkowo dużą popularnością – dodaje Tomasz Zagajewski z CBRD w Łodzi.

            Podczas letnich akcji rozdano prawie 5 tys. sakiewek życia. Poza tym zabandażowanych zostało 500 fikcyjnych ran, do czego zużyto ok. 5 km bandaży. Uczestnicy 2,5 tys. razy reanimowali dostępne w strefach bezpieczeństwa fantomy. Osoby prowadzące kampanię miały poza tym okazję 5-krotnie w praktyce wykorzystać swoje umiejętności, realnie udzielając pierwszej pomocy potrzebującym.

            Koniec letnich eventów nie oznacza końca akcji Bezpieczna Autostrada. W planach organizatorów jest przeprowadzenie do końca 2018 roku kolejnych 6 z 10 przewidzianych przeprowadzonych zostanie łącznie szkoleń dla pracowników autostrad i zlokalizowanych na nich stacjach. Z kolei w długi weekend otwierający listopad na bramkach autostradowych już po raz drugi dystrybuowane będą materiały informacyjne. Podczas pierwszej edycji, która miała miejsce podczas ferii zimowych, rozdano 150 tys. materiałów. W ciągu całej akcji rozdanych zostanie ponad 350 tys. materiałów.

            ***

            Bezpieczna Autostrada to ogólnopolska kampania społeczna prowadzona przez Towarzystwo Ubezpieczeń Compensa we współpracy z Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Łodzi. Głównym celem kampanii jest poprawa bezpieczeństwa na autostradach poprzez zwiększenie świadomości kierowców w zakresie prawidłowego poruszania się po drogach szybkiego ruchu oraz promowanie wiedzy na temat udzielania pierwszej pomocy. Wśród zaplanowanych wydarzeń znajdują się m.in. szkolenia dla pracowników autostrad i kierowców, wyposażanie uczestników ruchu drogowego w zestawy pierwszej pomocy, konkursy dla kierowców i dystrybucja niekonwencjonalnych materiałów informacyjnych. Szczegóły dotyczące Bezpiecznej Autostrady znajdują się na stronie: https://bezpiecznaautostrada.pl/.

            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large