Podczas pierwszej fali zaobserwowano nawet 70% wzrosty wysyłek w branżach takich jak: e-grocery czyli zakupy spożywcze online, zoologia, suplementy i leki bez recepty. W okresie kwarantanny najczęściej online kupowano: chemię domową, produkty spożywcze, odzież i obuwie, a także produkty sportowe, z kategorii: zdrowie, kultura i rozrywka. Znacząco zwiększyła się też liczba dań zamawianych na wynos.
Dużą część naszego życia przenieśliśmy do świata online. Sklepy i urzędy musiały szybko przystosować swoje działanie do nowych warunków. Wzrosło zapotrzebowanie na usługi logistyczne. Bardzo prawdopodobne jest, że nawet po pandemii wiele osób wciąż będzie chciało pozostać przy usługach online. Sprawy urzędowe i bankowe, które możemy załatwić bez wychodzenia. Zakupy z dostawą pod drzwi, teleporada z lekarzem i nie tylko. Automatyzacja wielu procesów, rozwój cyfrowy produktów i usług to kierunek, który umocni firmy. A jak jest z ubezpieczeniami?
Ubezpieczenie z domu?
Słowo: ubezpieczenie nieprzypadkowo pochodzi od słowa: bezpieczeństwo. O nim słyszymy teraz bardzo często w kontekście koronawirusa. Firmy ubezpieczeniowe również wyszły naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów i przeniosły swoje działania do Internetu. Dla wygody Klientów, szybkości i przede wszystkim, dla wspomnianego bezpieczeństwa.
- Chcielibyśmy sprawdzić oferty ubezpieczycieli?
Z pomocą przyjdzie nam Internet, który jest kopalnią wiedzy, także ubezpieczeniowej.
- A jeśli chcemy zawrzeć polisę z perspektywy czterech ścian?
W Compensie jest to bardzo proste i wygodne. Wystarczy skontaktować się z agentem, telefonicznie lub mailowo, i uzgodnić szczegóły umowy, którą następnie otrzymamy w mailu. Po jej sprawdzeniu i akceptacji (jedno kiknięcie), dostaniemy wiadomość z polisą w załączniku.
- A gdy przydarzy się szkoda?
Również w tym przypadku wszystko można załatwić bez wychodzenia z domu. Wystarczy zgłosić szkodę przez formularz na stronie www.compensa.pl. W przypadku szkód komunikacyjnych, mieszkaniowych i NNW Indywidualnego, system może skierować nas od razu na tzw. ścieżkę samodzielnej likwidacji. To prosty i szybki proces.
Otrzymujemy smsa z linkiem do aplikacji. Następnie wykonujemy zdjęcia zniszczonego przedmiotu, zaznaczając miejsce uszkodzeń. Można również dołączyć dodatkowe dokumenty, np. dowód rejestracyjny w przypadku szkód komunikacyjnych. Wypełniamy kilka niezbędnych pól, podajemy numer konta. W kolejnym kroku otrzymujemy propozycję odszkodowania i po jej akceptacji odszkodowanie jest na koncie w ciągu 3 dni. Wszystko odbywa się intuicyjne, komfortowo i bezpiecznie.
O polisach mobilnych czytaj więcej w artykule: Zdalne polisy, czyli jak kupić ubezpieczenie online?
O możliwościach związanych z likwidacją szkód w Compensie czytaj więcej w artykule: Jak szybko zlikwidować szkodę?