Pomoc można znaleźć w… ubezpieczeniu. Zawierając polisę na życie, mieszkaniową czy komunikacyjną (OC i AC), w pakiecie dostajemy często różne opcje Assistance. W przypadku ubezpieczenia mieszkania czy domu możemy liczyć na tzw. Home Assistance. Czy znajduje się on w zakresie oferty ubezpieczeniowej? Warto sprawdzić to przed zawarciem takiej umowy.
Jak wygląda sytuacja z ubezpieczeniami na życie? Wielu z nas myśli, że polisa na życie to wyłącznie rodzaj zabezpieczenia, umożliwiającego wypłatę świadczeń w przypadku śmierci, wypadków czy choroby. To z pewnością najważniejsza funkcja ubezpieczeń życiowych. Pamiętać należy jednak również o tym, że taka polisa może dać nam pomoc na co dzień i bezcenne dodatkowe wsparcie w przypadku problemów zdrowotnych, np. poprzez Assistance medyczny.
Między Nami Gold
W Między Nami Gold możesz na nas liczyć. Pomożemy w codziennych sprawach, tych dotyczących Twojego zdrowia, ale nie tylko. Pomocny będzie z pewnością także Assistance domowy, czyli pomoc na co dzień w niecodziennych awariach.
Między Nami Gold to ubezpieczenie indywidualne, które zabezpiecza życie i chroni zdrowie osób między 56 a 72 rokiem życia. Więcej o zakresie i korzyściach płynących z ubezpieczenia oferty Między Nami Gold opisaliśmy w artykule: Między Nami Gold, czyli ubezpieczenie na miarę wieku. Teraz skupiamy się nad Assistance medycznym i domowym.
Assistance medyczny
Osoby między 55 a 72 rokiem życia są bardziej narażone na urazy i wypadki niż osoby młode. Assistance medyczny w ramach ubezpieczenia Między Nami Gold to organizacja i pokrycie kosztów wielu usług pomocnych po nieszczęśliwym wypadku oraz po lub w trakcie choroby. Dla Ciebie oraz Twojego Małżonka lub Partnera.
Między Nami Gold obejmuje szeroki zakres świadczeń po nieszczęśliwym wypadku w przypadku: wizyty u lekarza, u specjalisty, korzystania z pomocy rehabilitanta czy pielęgniarki. W przypadku rehabilitacji możesz skorzystać z wizyty fizykoterapeuty w domu lub w poradni wraz z transportem. A jeżeli zdarzy się nieszczęśliwy wypadek, który poskutkuje inwalidztwem, ubezpieczony może liczyć na organizację wypożyczenia lub zakupu sprzętu rehabilitacyjnego z transportem.
W ramach pakietu, możliwe jest również dostarczenie do miejsca zamieszkania leków, które zostały przepisane przez lekarza oraz zorganizowanie transportu medycznego (do placówki medycznej, między placówkami oraz z placówki do miejsca zamieszkania).
Assistance medyczny to także całodobowa infolinia medyczna, z której możesz korzystać bez limitu. Wiemy, jak ważne jest szybkie wsparcie w trudnej sytuacji. W ramach pakietu do dyspozycji pozostaje również infolinia kardiologiczna po co najmniej czterodniowej
Co jeszcze znajdziesz w Assistance medycznym w ramach Między Nami Gold?
- pomoc psychologiczna trudnej sytuacji losowej,
- pomoc domowa po hospitalizacji,
- pomoc w przystosowaniu miejsca pracy w przypadku inwalidztwa będącego wynikiem nieszczęśliwego wypadku,
- opieka nad dziećmi i osobami niesamodzielnymi,
- opieka nad zwierzętami (tylko pies lub kot),
- konsultacja laryngologa.
Ekspercka Opinia Medyczna z asystą prawną
Między Nami Gold umożliwia uzyskanie eksperckiej opinii medycznej z zakresu kardiologii i kardiochirurgii, onkologii, neurochirurgii i ortopedii. Odpowiadamy za organizację i pokrycie kosztów takiej opinii, jeśli dolegliwość zdrowotna zostanie zdiagnozowana pierwszy raz w okresie ubezpieczenia. W uzasadnionych przypadkach oferujemy również asystę prawną.
Asysta prawna to pomoc administracyjno-prawna (np. przygotowania odpowiednich dokumentów) w uzyskaniu zgody na finansowanie leków oraz leczenie lub zwrot kosztów leczenia za granicą. W ten sposób możesz zatroszczyć się o swoje zdrowie, a nam pozostawić formalności związane z dokumentacją.