Jak pandemia zmieniła funkcjonowanie firm?
Pandemia koronawirusa to przełomowy moment w funkcjonowania całego świata i różnych obszarów, w tym rynku ubezpieczeń. Wiele firm, by kontynuować pracę, musiało zmienić strukturę i dostosować swoje działanie do specjalnych warunków. By uniknąć kolejnych zarażeń, postawiono na usługi i produkty online, by zwiększyć bezpieczeństwo ludzi. I tak sprawy urzędowe, bankowe można załatwić online. Nauka odbywa się zdalnie, a zakupy spożywcze zamówimy za pośrednictwem internetu. Rynek ubezpieczeniowy też musiał dostosować swoje produkty i rozwiązania tak, by możliwe było kontynuowanie działalności online.
Ubezpieczenia bez wychodzenia z domu
Rozmowa telefoniczna z Agentem, ustalenie warunków umowy lub przedłużenie posiadanej już polisy i dokumenty do podpisania przesłane na skrzynkę mailową. Jak się okazuje, takie rozwiązanie ma wiele zalet. Przede wszystkim jest to szybkość, z jaką możemy daną sprawę załatwić. Unikamy oczekiwania na spotkanie z agentem i dostosowywania się do Jego kalendarza. Wystarczy rozmowa przez telefon, kilka klików, by zająć się tematem i zawrzeć polisę.