Compensa stawia na ubezpieczenia zdrowotne
- Jednym z celów strategicznych Compensy na najbliższe lata jest rozwój ubezpieczeń zdrowotnych.
- Do 2020 firma chce osiągnąć 10% udziału w rynku ubezpieczeń zdrowotnych.
W ciągu ostatnich 5 lat rynek ubezpieczeń zdrowotnych urósł o 73%. W tym czasie Compensa Majątek podwoiła swój portfel. W 2017 r. spółka koncentruje się na rozbudowie oferty produktowej i dopasowaniu jej do oczekiwań klientów. Równolegle firma pracuje nad poszerzeniem sieci partnerskich placówek medycznych. Spółka planuje również wykorzystać potencjał dosprzedaży ubezpieczeń zdrowotnych, które są doskonałym uzupełnieniem oferty ubezpieczenia życiowego czy majątkowego w firmie.
– W 2016 r. na prywatne konsultacje lekarskie Polacy wydali 19 mld zł. Dla porównania rynek najbardziej powszechnych w naszym kraju ubezpieczeń komunikacyjnych to 17 mld zł. Liczby te potwierdzają ogromny potencjał do rozwoju dla ubezpieczycieli w tym segmencie – komentuje Artur Borowiński, prezes Compensy.
W tym roku miała również miejsce I Akademia Ubezpieczeń Zdrowotnych Agentów oraz współpracowników Compensy, którzy osiągnęli najlepsze wyniki sprzedażowe w 2016 roku i wyróżnili się szczególnym zaangażowaniem w rozwój ubezpieczeń zdrowotnych.
– Chcemy aby nasza Akademia stała się tradycją i była corocznym spotkaniem ekspertów zdrowotnych, podczas którego będzie miejsce na wiele ciekawych dyskusji i wymianę doświadczeń, a także wspólną zabawę i nagrodzenie najlepszych. I edycję wydarzenia uświetnił profesjonalny kurs I pomocy dla wszystkich uczestników oraz motywacyjne wystąpienie uznanego trenera sprzedaży – komentuje Dorota Bartkowska, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Zdrowotnych w Compensie.
W lipcu rozpoczęła się kolejna runda kwalifikacji do udziału w II Akademii Ubezpieczeń Zdrowotnych, która odbędzie się w maju 2018 r.