• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Dane ubezpieczającego

          Umożliwi nam szybki kontakt z Tobą w razie pytań

          Adres korespondecyjny

          Informacje o ubezpieczeniu

          Wiadomość

          Wnioskuję o odpowiedź:

          Załącznik (opcjonalne)

          Koperta

          Twoje zgłoszenie zostało przyjęte

          Dokładnie sprawdzamy wszystkie szczegóły, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie.
          Prosimy o cierpliwość.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            wróć


            Compensa uruchomiła swój fanpage na Facebooku

            • 7 lipca Compensa dołączyła do największego medium społecznościowego.
            • W ciągu kilku dni stronę polubiło blisko 500 osób.
            • Szybki kontakt z firmą zapewnia dedykowana funkcjonalność Akcja-Reakcja. 

            Profil spółki ma charakter edukacyjno-informacyjny, a publikowane posty nawiązują do  aktualnej oferty Compensy i budują świadomość ubezpieczeniową wśród użytkowników Facebooka. Użytkownicy mają do dyspozycji szybką ścieżkę obsługi klienta: Akcja-Reakcja, pozwalającą na sprawne podjęcie kontaktu z firmą. Po uzyskaniu kluczowych informacji przedstawiciel Compensy wraca do klienta z informacją na temat szkody czy roszczenia lub z dedykowaną ofertą produktową.

            Stawiamy na dialog z Klientem i szybką reakcję. Wierzymy, że jest to podstawa obecności w medium jakim jest Facebook. Mamy nadzieje, że wejście w nowy kanał komunikacji z klientem przyczyni się do budowania pozytywnego doświadczenia z marką Compensa. Tworząc fanpage pomyśleliśmy też o naszych partnerach biznesowych. Publikowane na fanpage’u posty mogą być udostępniane na profilach naszych partnerów biznesowych,  zasilając je również i naszą ofertą – komentuje Karolina Tworzydło, dyrektor Marketingu i PR w Compensie.

            Najnowsze badania marketingowe pokazują, że przed podjęciem decyzji zakupowej konsumenci wyszukują informacji o produktach i usługach w sieci. Biorąc pod uwagę, że Polacy spędzają niemal 2 godziny w mediach społecznościowych dziennie, chcemy wykorzystać również potencjał marketingowy, jaki daje nam obecność na Facebooku. – podsumowuje Karolina Tworzydło.

            Zachęcamy do śledzenia profilu Compensa Polska na Facebooku.

            Zgłoszenie szkody

            Pracujemy pełną parą, jednak ogromna liczba szkód związanych z niedawną powodzią, wydłuża czas oczekiwania na działania związane z likwidacją szkody.

            Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large