Compensa uruchomiła swój fanpage na Facebooku
- 7 lipca Compensa dołączyła do największego medium społecznościowego.
- W ciągu kilku dni stronę polubiło blisko 500 osób.
- Szybki kontakt z firmą zapewnia dedykowana funkcjonalność Akcja-Reakcja.
Profil spółki ma charakter edukacyjno-informacyjny, a publikowane posty nawiązują do aktualnej oferty Compensy i budują świadomość ubezpieczeniową wśród użytkowników Facebooka. Użytkownicy mają do dyspozycji szybką ścieżkę obsługi klienta: Akcja-Reakcja, pozwalającą na sprawne podjęcie kontaktu z firmą. Po uzyskaniu kluczowych informacji przedstawiciel Compensy wraca do klienta z informacją na temat szkody czy roszczenia lub z dedykowaną ofertą produktową.
– Stawiamy na dialog z Klientem i szybką reakcję. Wierzymy, że jest to podstawa obecności w medium jakim jest Facebook. Mamy nadzieje, że wejście w nowy kanał komunikacji z klientem przyczyni się do budowania pozytywnego doświadczenia z marką Compensa. Tworząc fanpage pomyśleliśmy też o naszych partnerach biznesowych. Publikowane na fanpage’u posty mogą być udostępniane na profilach naszych partnerów biznesowych, zasilając je również i naszą ofertą – komentuje Karolina Tworzydło, dyrektor Marketingu i PR w Compensie.
Najnowsze badania marketingowe pokazują, że przed podjęciem decyzji zakupowej konsumenci wyszukują informacji o produktach i usługach w sieci. Biorąc pod uwagę, że Polacy spędzają niemal 2 godziny w mediach społecznościowych dziennie, chcemy wykorzystać również potencjał marketingowy, jaki daje nam obecność na Facebooku. – podsumowuje Karolina Tworzydło.
Zachęcamy do śledzenia profilu Compensa Polska na Facebooku.