• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Dane ubezpieczającego

          Umożliwi nam szybki kontakt z Tobą w razie pytań

          Adres korespondecyjny

          Informacje o ubezpieczeniu

          Wiadomość

          Wnioskuję o odpowiedź:

          Załącznik (opcjonalne)

          Koperta

          Twoje zgłoszenie zostało przyjęte

          Dokładnie sprawdzamy wszystkie szczegóły, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie.
          Prosimy o cierpliwość.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            wróć


            Compensa z automatyczną wypłatą w samodzielnej likwidacji szkód

            Automatyczna wypłata, mająca zastosowanie w procesie samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych, majątkowych i NNW, to jedna z kilku funkcjonalności wdrożonych w grudniu przez Compensę. Umożliwia ona wypłatę odszkodowania już w ciągu kilku godzin od rozpoczęcia przez klienta procesu likwidacji.

            W grudniu Compensa wdrożyła szereg innowacji mających zastosowanie w uproszczonych ścieżkach likwidacji szkód. Kulminacją tego procesu było wprowadzenie automatycznej wypłaty odszkodowań. Dzięki nowej funkcjonalności klient ma szansę otrzymać odszkodowanie już w kilka godzin od rozpoczęcia procesu likwidacji. Sama ścieżka samodzielnej likwidacji się nie zmienia – klient otrzymuje link do aplikacji mobilnej, przechodzi przez nią i po spełnieniu wszystkich warunków oraz akceptacji kwoty, otrzymuje wypłatę na podany numer konta.

            Automatyczna wypłata działa także w przypadku, gdy klient nie akceptuje proponowanej początkowo kwoty odszkodowania i zostaje skierowany na uproszczoną ścieżkę likwidacji. W takiej sytuacji z klientem kontaktuje się likwidator, który po uzgodnieniu kwoty kieruje sprawę do automatycznej wypłaty. Dzięki wdrożeniu ostatnich funkcjonalności likwidator nie musi już ręcznie sprawdzać, czy spełnione są wszystkie warunki do przyjęcia odpowiedzialności i wypłaty odszkodowania, co w praktyce oznaczało konieczność wyszukania w systemie i przejrzenia różnych dokumentów. Obecnie jest to automatycznie podsumowywane przez system, co znacznie skraca i upraszcza likwidację. Likwidator włącza się w proces, gdy okazuje się, że któryś z warunków nie może zostać potwierdzony automatycznie.

            Wdrożone przez nas innowacje są kolejnym krokiem w stronę cyfryzacji Compensy, która na tym polu ma już duże osiągnięcia. Wprowadzane rozwiązania odpowiadają nie tylko na technologiczne przyzwyczajenia klientów, ale także na wyzwania obecnych czasów, myślę tu oczywiście o pandemii i związanych z nią ograniczeniach w kontaktowaniu się z innymi – komentuje Rafał Mosionek, Zastępca Prezesa Zarządu Compensy, odpowiedzialny w firmie między innymi za obszar likwidacji szkód.

            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large