• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Dane ubezpieczającego

          Umożliwi nam szybki kontakt z Tobą w razie pytań

          Adres korespondecyjny

          Informacje o ubezpieczeniu

          Wiadomość

          Wnioskuję o odpowiedź:

          Załącznik (opcjonalne)

          Koperta

          Twoje zgłoszenie zostało przyjęte

          Dokładnie sprawdzamy wszystkie szczegóły, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie.
          Prosimy o cierpliwość.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            „Compensa. Żadnych ale.” – ubezpieczyciel z nową kampanią reklamową w radiu i telewizji

            Trwa kampania reklamowa towarzystwa ubezpieczeń Compensa. W radiu i telewizji emitowane są spoty podkreślające ofertę firmy w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie.

            Pierwszy, telewizyjny etap kampanii rozpoczął się 10 października 2016 r. i potrwa do końca listopada. Drugą częścią prowadzonych działań jest 2-tygodniowa, uruchomiona 1 listopada 2016 r. emisja reklamy w radiu. Na potrzeby kampanii przygotowany został spot „Compensa. Żadnych ale.” – tym hasłem ubezpieczyciel zwraca uwagę odbiorców na wymówki, które towarzyszą nam na co dzień i którymi usprawiedliwiany jest również brak ubezpieczenia. Każda z wymówek została przedstawiona jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku. Compensa zachęca, aby porzucić wymówki  i zdecydować się na zakup ubezpieczenia.

            Spot jest zarówno reklamą wizerunkową, jak i produktową, bo pojawiają się w nim wszystkie oferowane przez Compensę ubezpieczenia, m.in. komunikacyjne, mieszkaniowe czy na życie. Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Z jednej strony pokazujemy, że oferta naszych produktów jest kompleksowa, z drugiej natomiast podkreślamy, że ubezpieczenia znajdują zastosowanie w naprawdę wielu codziennych sytuacjach i każda osoba może z nich skorzystać  – mówi Karolina Szczepaniak Dyrektor Biura Marketingu i PR  z Compensy.

            Spoty telewizyjne emitowane są w TV Polsat i w stacjach tematycznych Grupy Polsat.  Radiowa odsłona kampanii realizowana jest w grupie RMF oraz Eurozet, co oznacza obecność w łącznie ok.120 rozgłośniach.

            Za przygotowanie spotu odpowiada agencja S4 z Krakowa, która odpowiedzialna była także za planowanie i zakup mediów radiowych. Kampania w telewizji została przygotowana przez Polsat Media.

            Spot reklamowy ubezpieczyciela został również udostępniony w serwisie YouTube oraz na firmowej stroni internetowej:

            https://www.youtube.com/watch?v=lChGkn_PnOo

            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large