Kampania wizerunkowa Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group
W kwietniu rozpoczęła się kampania Compensy w mediach, mająca na celu budowanie wizerunku spółki jako ubezpieczyciela zapewniającego swoim Klientom kompleksowe rozwiązania dotyczące ubezpieczeń majątkowych.
Spot reklamowy w humorystyczny sposób pokazuje kunszt ubezpieczeń Compensy, która oferuje produkty odpowiadające wszystkim potrzebom Klientów – „cokolwiek kochasz my to ubezpieczamy”. Reklama prezentuje możliwość ubezpieczenia w Compensie nawet oczka wodnego od wszelkich ryzyk, nawet od uderzenia meteorytu. Hasło filmu reklamowego to: „Sprostamy nawet najbardziej nieoczekiwanym potrzebom naszych Klientów”.
Kampania ma zasięg ogólnopolski, prowadzona jest w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, kanały tematyczne TVN, Polsat, stacje TV AtMedia ) oraz w Internecie (YouTube) w okresie od 1 kwietnia do 26 maja. Grupą docelową są kobiety i mężczyźni powyżej 35 lat, mieszkający głównie w miastach.
Tylko w kwietniu spot ma zostać wyemitowany blisko 4000 razy. W pierwszy tygodniu trwania kampanii reklamę Compensy w Internecie wyświetlono prawie 240 tys. razy, z czego cały film obejrzało ok. 70 tys. internautów, a ok. 5 tys. internautów zostało przekierowanych na stronę www.compensa.pl.