• Wybór ubezpieczonych
  • Wybór ubezpieczenia
  • Wybór zakresu
Kogo chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Moje dobra
Pracowników firmy
Siebie
Siebie i bliskich
Co chcesz ubezpieczyć?

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Podróż
Zdrowie i życie
Wybierz zakres ubezpieczenia do: Zdrowie i życie

Możesz wybrać kilka ubezpieczeń

Konsultacje medyczne
Opieka ginekologiczna
Rehabilitacja
Świadczenie operacyjne
Wizyty domowe
Zasiłek szpitalny
Polecane ubezpieczenie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

Co chcesz ubezpieczyć?

Zdrowie i życie

    Zostaw swój numer, oddzwonimy do Ciebie

    Kiedy możemy do Ciebie zadzwonić?

    Data

    Godzina

    8:00 - 11:0011:00 - 13:0013:00 - 15:0015:00 - 18:00

    Twoje dane

    Zgoda

    Oświadczenie

      Naruszenia

        Opinie i sugestie

        Dane kontatkowe

          Maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. Dopuszczalny format: .jpg, .png, .bmp, .doc, docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf.

            W czym możemy pomóc?

            Twoje dane

            Zgody i oświadczenie

            wróć


            Kampania wizerunkowa Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

            W kwietniu rozpoczęła się kampania Compensy w mediach, mająca na celu budowanie wizerunku spółki jako ubezpieczyciela zapewniającego swoim Klientom kompleksowe rozwiązania dotyczące ubezpieczeń majątkowych.

            Spot reklamowy w humorystyczny sposób pokazuje kunszt ubezpieczeń Compensy, która oferuje produkty odpowiadające wszystkim potrzebom Klientów – „cokolwiek kochasz my to ubezpieczamy”. Reklama prezentuje możliwość ubezpieczenia w Compensie nawet oczka wodnego od wszelkich ryzyk, nawet od uderzenia meteorytu. Hasło filmu reklamowego to: „Sprostamy nawet najbardziej nieoczekiwanym potrzebom naszych Klientów”.

            Kampania ma zasięg ogólnopolski, prowadzona jest w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, kanały tematyczne TVN, Polsat, stacje TV AtMedia ) oraz w Internecie (YouTube) w okresie od 1 kwietnia do 26 maja. Grupą docelową są kobiety i mężczyźni powyżej 35 lat, mieszkający głównie w miastach.

            Tylko w kwietniu spot ma zostać wyemitowany blisko 4000 razy. W pierwszy tygodniu trwania kampanii reklamę Compensy w Internecie wyświetlono prawie 240 tys. razy, z czego cały film obejrzało ok. 70 tys. internautów, a ok. 5 tys. internautów zostało przekierowanych na stronę www.compensa.pl.

            Contrast icon
            Font size icon
            • Font size defualt
            • Font size large
            • Font size extra large