Ubezpieczenie domu… i z domu. Jedno i drugie możesz mieć w Compensie. O naszej ofercie zabezpieczenia Twojego mieszkania i rzeczy, które się w nim znajdują przeczytasz więcej na stronie Compensa Rodzina. W tym tekście przybliżymy nasze rozwiązania, które pomogą Ci załatwić ubezpieczeniowe sprawy, bez wychodzenia z domu. Od poszukiwań odpowiedniej oferty, przez rozmowę z agentem, po podpisanie umowy i (odpukać) szkodę, a konkretnie jej likwidację. Jesteś gotowy na taką podróż? No to zaczynamy.
Masz już jakąś wiedzę o interesującym Cię ubezpieczeniu? Jesteś już po pierwszych poszukiwaniach, a dużo informacji udało Ci się znaleźć na naszym blogu? Świetnie. Przydałoby się jeszcze poznać warunki, możliwy zakres, warianty, koszty składki. Wszystkie te informacje uzyskasz od Agenta lub od Pracownika Oddziału czy Filii. Spotkanie byłoby najlepszym rozwiązaniem. Gdy wolisz jednak zostać w domu i załatwić wszystko online, warto skorzystać z opcji szybkiego kontaktu, którą masz w Compensie.
Kontakt na dobry początek
Telefon lub mail do Agenta, telefon na infolinię? A może formularz na stronie www? Możliwości masz wiele. Przyjrzyjmy się każdej z nich. Jeżeli Twój wybór padł na kontakt z Agentem, z pewnością zaczniesz szukać w Internecie kontaktów, numerów i adresów e-mail. Twoje poszukiwania skróci wyszukiwarka Agentów dostępna na stronie www.compensa.pl w zakładce: kontakt. Do wyszukiwarki przejdziesz również z tego linka. Po wpisaniu miasta, adresu, system podpowie Ci, którzy Agenci znajdują się w twojej najbliższej okolicy. Teraz nie musisz zwracać uwagi na lokalizację, ale w końcu kiedyś wszystko wróci do normy, dobrze będzie się spotkać z Agentem osobiście w najbliższej okolicy i przedłużyć umowę. Prawda?
Zamiast do Agenta wolisz najpierw wybadać temat przez infolinię? Nie ma sprawy. W temacie ubezpieczeń majątkowych wystarczy zadzwonić pod nr 22 501 61 00 . W sprawie polisy na życie pod nr 22 867 66 67. Możesz też napisać na adresy e-mail, które znajdziesz na stronie Compensy w zakładce kontakt.